Contact me
Contact me
Maak een blijvende indruk met uw merk!
Neem contact op met Online Opvallers en ontdek hoe wij uw doelgroep kunnen inspireren en activeren.

Wij zijn te bereiken via
Lisette@onlineopvallers.nl

Of volg ons op social media
Instagram
Facebook
Linkedin
Tiktok
Please fill out the form below and I will be in touch within 24 hours.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Vragen
001
001
Hoe ziet een traject eruit?
Een traject begint met de voorbereiding, waarin we de beelden en concepten voor de uitstraling van jouw bedrijf als merk bepalen. Dit gebeurt tijdens de eerste gesprekken. Vervolgens plannen we een eerste shoot in en sturen we vooraf het draaiboek op, waarin de uit te voeren concepten zijn uitgewerkt. Na goedkeuring of aanpassingen komen we voor de shoot van 2 uur langs, waarbij we zowel de geplande concepten als spontane momenten vastleggen.

Na de shoot gaan we aan de slag met het editen van de beelden, die worden geleverd in een contentplanning met bijbehorende captions voor social media posts. Feedback kan worden gegeven onder de post en caption. Na verwerking van de feedback wordt de contentplanning ingepland op alle social media kanalen.

Aan het einde van de cyclus komen we opnieuw langs om nieuwe concepten te schieten, waarbij we geleerde lessen meenemen en eventueel succesvolle ideeën breder inzetten. Deze maandelijkse cyclus is gericht op het volledig ontzorgen van klanten op het gebied van content en social media, waarbij in het begin input nodig is en samen de koers bepaald wordt, maar na verloop van tijd wordt het steeds meer een naadloze samenwerking als verlengstuk van jouw bedrijf.
002
002
Wat is er nodig voor de start van een traject?
Bij de start van het traject is het essentieel dat je alle inloggegevens van de relevante social media kanalen met ons deelt. Hierdoor kunnen wij moeiteloos alle accounts koppelen en gemakkelijk content delen. Tevens is het van belang om aan het begin van onze samenwerking de eerste datum voor onze inaugurele shoot vast te stellen. Na deze afspraak ontvang je van ons een gedetailleerd draaiboek, zodat je precies weet wat er op die dag verwacht wordt.
003
003
Wat zit er inbegrepen in onze dienst:
De prijs omvat standaard een maandelijkse shoot van 2 uur, maar indien gewenst kunnen we dit uitbreiden naar een 4 uur durende sessie, wat we samen kunnen bespreken. Daarnaast zijn 12 posts, content editing, een voorafgaand draaiboek en een op de shoot gebaseerde contentplanning ook inbegrepen in de prijs. Wij nemen de verantwoordelijkheid voor het inplannen van de content. Al deze elementen zijn inbegrepen in onze dienst. Bovendien behoud je de volledige eigendom van de door ons gecreëerde content, waardoor je een waardevolle database opbouwt die ook voor andere doeleinden gebruikt kan worden.b application.
004
004
Hoe lang duurt een samenwerking?
Onze samenwerkingsopties omvatten periodes van 3, 12 en 24 maanden. Het 3-maandenpakket fungeert als een proefperiode, waarin je onze dienstverlening kunt verkennen. Na deze 3 maanden bestaat de mogelijkheid om over te stappen naar een verlenging van 12 of 24 maanden. Natuurlijk kun je ook direct kiezen voor een 12- of 24-maandenpakket bij aanvang.